Pages

Sunday, January 23, 2011

Boring.....

Naper la yer skrg ni aku rsa boring sngat...herm....nmpaknyer boring dh dtg melanda jiwaku....entah knapa aku rsa mkin hri mkin rindu pd si dia.....tmbah lak skrg ni aku kesorangan....erm.....aper nk jdi ni....klau aku dk t'menung sorg2 msti aku t'fkir yg dia tu syg kerw x kt aku??tpi aku kuat ktakan yg dia msih sygkn aku n memerlukan aku dlam hdup dia.....
Aku skrg ni nama jerw bdak praktikal...tpi lau kje 1 hbuk pown tadak....erm....btul2 boring....ingtkan bla dh bt praktikal ni ader la keje,....tpi xder bt ape pown lgi....dh rape lma da lgi untuk aku tggu??sgguh aku x mngerti...kdang2 tu rsa nk tkar tmpat LI jerw...tpi bla dfkirkan blik dh x smpat da...lgipn ia akn keruhkan keadaan jerw,...nty x psal2 lak aku kna brurusan ng pihak poli...n msti jgk ia akn libatkan pgawai atasan....

Kdang2 tu lau dah xder keje sngat...aku ambil ksempatan yg ader tu untuk aku tidur...best jgak...member2 yg lain plak asyik dk on9 FB jerw...aku pn kdang2 tu trikut jgk dk lyan FB....erm...tpi mudah boring la.....tu la yg buatkn aku rsa jemu untuk dtg keje....fuhhh.....memg membosankn.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...