Pages

Thursday, January 13, 2011

kisahku......n Tasik Melati

Masa ni aku kluar ng kwan aku merangkap adik la.....huhuhu.....mulanya kami hanya nk g psar mlam jerw....tpi x psal2 lak kluar idea utk g Tasik Melati...
Lau bab2 melancong ni bgi kt group kmi la...bleh diktakan tiap2 hjung mggu x p'nh stay kt hostel pown....mesti ader jer rncangan...mcm2 tmpat lah kami jelajah...


Fuhh......memg syok.....hehehehe.....
Ni plak kwan aku yg aku mksudkn tdi.....aku pegi ng dia la...yg bestnye kmi pegi nek motor jerw...dh la mtor pnjam...aper2 pown...kami heppy...hehehe...
nk posing puas2 pown x bleh cz time tu dh nk hjan...aku plak msa ni gduh ng someone..nsib la x demam wlau kna hjan..lau x nasib la aku kna leter...
hahaha......ana posing bgai artis msa ni...hehe..jngan mrah yerw...grau2 jer...
dngan b'bekalkn KFC yg kmi bli kt bndar Kangar....kmi bwak ke Tasik Melati...
mkn b'2 ng ana....
ni la yg menjadi knangan bgi aku....hehe......moga lpas ni msih ada wktu yg t'luang utk b'sma ng kwan2....

2 comments:

Farra Anna said...

waa...cam kenal jew..hihihi..thanx kak..miz u s0 much.. :)

nt itew g jln2 ag ea..huhuhu

Nur Fatihah said...

orait.......welcome.....
nk ltak gmbar yg len2 jgk....
tpi xder la....hehehehe.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...